Pamela naar Zanzibar

Pole Pole

Omdat ik toch moet wachten op mijn sexy Swahili leraar heb ik even tijd om te bloggen! Vandaag ben ik vijf weken van huis en ik moet zeggen dat ik echt weer helemaal lekker in mijn vel zit. Ik heb wat dipjes gehad, ik miste thuis heel erg, maar nu heb ik er weer helemaal zin in! Binnenkort ga ik ook naar Tanzania zelf voor een safari van 2-3 dagen, dus dan zie ik nog meer moois! Vandaag was ik weer op school, ook daar heb ik progressie gemaakt. Ik sta nu samen met de leraar voor de klas, zodat zij de kinderen ook kan uitleggen wat de Engelse woorden in het Swahili betekenen, zodat ze de woorden die ze leren ook toe kunnen passen. En Ik ben er voor de correcte uitspraak van woorden en het ondersteunen van de leraar. Dus dat loopt ook allemaal lekker! Ik heb vandaag ook even gesproken met de directrice van de school om te vragen wat ze nog nodig hebben op de school. Er zijn me een aantal dingen opgevallen wat de kinderen hier niet hebben.. maar daarover schrijf ik de volgende keer, want mijn sexy leraar komt er net aan ;) wish me luck with my first Swahili lesson..

Reacties

Reacties

Marjolein de Groot

Hoi Pamela,

wat leuk je blog en mooie foto's zeg, prachtige omgeving.

Echt een mooie ervaring, geniet er van.

Groetjes Marjolein en Joep
(vakantiepark Schouwen) :)

Oma

Hoi lieverd, dat was een opgewekte mail hoor, hartstikke fijn, dat je het nu naar je zin hebt. Blijf vooral genieten. Je moest ook eerst wennen meiske, ver van huis en in de vreemde, dat was ook helemaal nieuw voor jou. Enfin, dat is nu helemaal in orde en je bent al over de helft schat. Ging het goed vandaag met je Engelse leraar? Mooie kerel???????? Lieverd ik wens je succes en geef je een dikke knuffel en groetjes......doeiiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!