Pamela naar Zanzibar

To do lijstje

Omdat ik bang ben dat ik anders alles (wat ik nog moet kopen, doen en pakken) vergeet, maak ik hier maar een lijstje. Want over 26(!) dagen is het al zo ver: ZANZIBAR! Ik moet nog best wat dingetjes regelen en kopen.. hier mijn lijstje! Als iemand nog tips heeft, geef ze dan vooral door

Wink

  • Wandelschoenen en sandalen
  • (Reis)klamboe
  • Reisdagboek
  • Boeken over Zanzibar & Tanzania
  • Leesvoer voor in het vliegtuig en op luchthaven
  • Reisverzekering in orde maken
  • Zakmes
  • Antimuggenspray, after bite
  • Mallariapillen (recept ligt al klaar!)
  • Medicijnpaspoort laten maken bij apotheek
  • Dollars reserveren en ophalen bij GWK
  • Onderwatercamera van Nikon (Coolpix s32)

Reacties

Reacties

Oma

Hallo lieverd,
Dat is nog een hele lijst. Zit er iets bij voor je verjaardag?
Geef dan een tip hé? Meiske, wat onderneem je toch een reis, ik vind het maar niks hoor. Je hebt het wel eens over WE, gaat er nog een bekende met je mee? dat zou ik fijn vinden. Ik hoor nog wel van je.
Veel liefs en een hele dikke knuffel van Oma....doeiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!