Pamela naar Zanzibar

Ik ben weer thuis

Lieve allemaal, de meeste van jullie weten het al.. maar ik post toch ook nog even een berichtje hier. Ik heb het afgelopen weken zo druk gehad dat ik geen tijd heb gehad om mijn blog te updaten. Inmiddels ben ik al weer een paar dagen thuis. 10 dagen eerder dan normaal. Dat zal ik ook even toelichten: ik ben vorige week heel erg ziek geworden en na 5 dagen ziek zijn ben ik even naar de dokter gegaan. Deze constateerde na een aantal bloedtesten malaria in mijn bloed en meteen kon ik met een kuur starten. Maar in overleg met mijn ouders heb ik besloten, omdat ik me echt niet goed voelde, om naar huis te gaan en het avontuur iets eerder te beeindigen. Jammer dat het zo moest eindigen maar inmiddels ben ik aan de beterende hand. Ik kijk terug op een prachtige periode waarin ik veel geleerd heb, veel gezien heb en veel mensen heb ontmoet. Ik kijk terug op een onvergetelijke ervaring!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!