Pamela naar Zanzibar

Reiskriebels!

Over twee weken is het zover: Zanzibar. Voor 3 maanden ga ik vrijwilligerswerk doen op dit prachtige eiland. Volg mijn avonturen via deze weblog!
Even nog een kleine mededeling: Ik neem mijn Iphone niet mee en daarmee ook mijn huidige 06-nummer ook niet! Je kunt me eventueel op mijn tijdelijke prepaidnummer bereiken (vraag hier even naar) of via Facebook (chat).
Zaterdag 13 september geef ik nog een klein feestje voor mijn verjaardag en neem ik voor de komende 3maanden afscheid van familie en vrienden. Iedereen die even gedag wil zeggen is welkom tussen 11:00 en 16:00 maar laat even weten of je langskomt!
De kriebels beginnen nu toch echt wel te komen, gelukkig heb ik het grootste gedeelte allemaal al in orde en zijn het nog een aantal kleine dingen die ik nog moet regelen maar dat gaat allemaal goed komen natuurlijk! Ik heb er onwijs veel zin in maar ga iedereen hier natuurlijk wel missen. Don't worry, ik kom terug!

Reacties

Reacties

Oma

Bedankt voor je leuke mail.
Ik kom zaterdag, 13 september wel hoor. Ik hoor nog wel wanneer jullie mij verwachten, dan kan ik de taxi bestellen.
Liefs en groetjes van Oma
en natuurlijk heeeel veel succes in Zanzibar.
doeiiiiiiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!