Pamela naar Zanzibar

De spanning stijgt!

De spanning stijgt en de reiskriebels zijn nu echt nier meer uit mijn buik weg te slaan. Langzamerhand wordt de bult met spullen op mijn koffer kleiner en vult mijn koffer zich aardig. Alle inkopen zijn gedaan en nu is het nog even 7 dagen genieten van familie en vrienden hier in Nederland voor ik het hier allemaal achterlaat voor 3 maanden! Ik bedacht me gisteren nog wel een ideetje. Ik ga deze week bij iedereen lege flessen inzamelen en van het geld ga ik kleurboeken, kleurpotloden en schoolschriften kopen voor de kinderen op de school waar ik vrijwilligerswerk ga doen. Dus iedereen met lege flessen, laat je horen!

Reacties

Reacties

Oma

Lieverd, heb net je mailtje weer gelezen.
Ik wens je veel plezier met je schriften enz., maar
bedenk wel, dat je het allemaal moet meeslepen hé?
Tot zaterdag!!!!!
Liefs en en dikke kus van Oma....doeiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!