Pamela naar Zanzibar

morgen is het zo ver!

Morgen is het dan eindelijk zo ver, Pamela in the big big world! Mijn reis gaat beginnen. Ik weet nog dat is ergens in april mijn ticket boekte en sindsdien heb ik er natuurlijk naar uitgekeken en dan is het morgen eindelijk zo ver. Aan de andere kant lijkt morgen nog zo ver weg en zo onwerkelijk. Op dit moment heb ik nog niet het gevoel dat ik morgen op het vliegtuig stap.. maar die kriebeltjes zullen in de loop van de dag nog wel komen dat het besef ook echt komt. Gisteren heb ik echt een fantastische dag gehad. Bijna alle mensen die me dierbaar zijn, zijn even langsgeweest om mijn verjaardag te vieren en natuurlijk om me veel succes en plezier te wensen voor mijn reis. Ik ben ook enorm verwend met allemaal cadeautjes en gekkigheidsjes. De hele eetkamertafel stond vol met cadeau's. Wel leuk, mijn vader had natuurlijk weer iets geks bedacht! Hij had een klein reiskussen gekocht voor me en daar moest iedereen met een benzinestift een leuke tekst op schrijven.. ECHT ZO LEUK! En van hem moest ik gisteren met iedereen op de foto. Deze foto's print hij vandaag uit voor in mijn reisdagboek! Ik heb daarnaast nog zo veel gekregen dat het te veel is om op te noemen, maar een paar kleine dingen licht ik toch even uit: van mama heb ik een gelukssteen gekregen (hij zit al in mijn portemonnee), van Niek heb ik een (knuffel)reis-uiltje gekregen. Eentje op meeneemformaat ;) Van Celeste heb ik, vorige week al, een munt van Sint Christoffer gekregen, beschermer van de reiziger en van Oma heb ik een super mooi boek met alleen maar info over Zanzibar gekregen. Iedereen bedankt dat jullie er waren gisteren, ik vond het een geslaagde dag. Vandaag ga ik al mijn spullen inpakken en controleren en dan morgen is het zo ver.. Jullie horen vanaf morgen alleen nog maar via deze webblog iets van mij (niet via Facebook) of persoonlijk per e-mail, sms of WA. Volgende keer dat ik iets schrijf, is dat vanuit Zanzibar! Als je je nog niet ingeschreven hebt voor de mailing van deze webblog, doe dat dan alsnog! Dan krijg je bij elk nieuw verhaal een mailtje zodat je niets van mijn avontuur zult missen!

Reacties

Reacties

Oma

Lieverd, nogmaals veel succes en plezier gewenst in Zanzibar. Fijn, dat je gisteren zo'n mooie dag gehad hebt,
ik heb er ook van genoten hoor.
Ga je zeker volgen op deze site.
Groetjes en veel liefs van Oma...........doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!